Event dag med Nordea - teambuilding med fokus på produktudvikling og service

Dato
December 2018

Kunde
Nordea 

Service
Event Dag

Event dag med fokus på Produktudvikling og Service

Nordea ønskede en event dag for deres skandinaviske customer service team med fokus på service i energiske og hyggelige rammer. Vi hos Doitdesign lavede en konceptdag navngivet Day 1 as Entrepreneur, hvor deltagerne blev taget med på en rejse fra ide til første prototype. Deltagerne var selv de aktive i alle sekvenser i løbet af dagen, som blandt andet bød på workshopsene: Build a Reindeer, How to toilet paper og 3, 2, 1, prototype. 

Undervejs var fokus på kunderne en integreret del af processen, hvor deltagerne skulle interviewe tilfældige folk på gaden. Ud fra disse interviews byggede deltagerne en business case, som de brugte til at konceptualiserer deres idéer.

Vi havde en super god dag i selskab med Nordeas customer service team og håber at kunne byde dem velkommen en anden gang.

I dette projekt blev følgende udarbejdet:

  • Event planlægning
  • Workshop udvikling og facilitering
  • Integrering af Nordeas ønsker
  • Koordinering af praktiske dele, såsom lokale, forplejning og gaveoverrækkelse